2012-03-03

Igång


Nu är säsongen igång på riktigt. Äntligen. Solsken, sällskap. Vår.

Vi hade lite planeringsmöte för Mallorca igår. Peppen stiger och jag får anstränga mig till det yttersta för att inte planera sönder alltihop. Mitt kontrollbehov är inte att leka med.

Efter att Christofer lämnat och vi bestämt att ta ett gemensamt pass idag flyttade jag över grejer från Specialized till Canyon, från aluminium till kolfiber. Från vinter till vår.

Senare åkte vinterpälsen av och så avslutade jag kvällen med avsnitt 18 av Behind the Barriers innan jag somnade på soffan.

Idag blev det således ett pass i solsken och med ett lager med kläder färre än senaste rundan. Varenda dike var fullt med blommor. Typ.

I morgon nya tag med ett lite längre pass. Och så Paris - Nice. Hoppsan vad fort det gick från vinter till vår när det väl satte igång. Nu ska jag bara se till att inte fortsätta ligga sist i Malmö motlut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar