2011-04-30

Bakisdistans



Den planerade distansträningen blev saboterad av öl igår kväll och natt. Det är inte den bästa uppladdningen att vara ute och rumla som en tonåring natten innan det ska tränas, men det fick det vara värt.

Med ett huvud som inte alls kändes närvarande cyklade jag iväg i sällskap av Dan och Christofer. Förra gången vi cyklade tillsammans gick varenda del av min kropp sönder så jag var lite orolig hur det skulle funka idag. Det var tidigt klart att de andra inte hade samma planer på distans som jag hade. Efter cirka 20 km insåg jag att några 100 km lär det inte bli idag, tempot var alldeles för högt för lilla mig för att hålla ut hela vägen.



Det blev dock 67 km i strålande solsken via sydkusten och ofrivilligt Trelleborg på grund av att jag ritat ut en väg som typ inte fanns... Oops.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar