2011-03-27

Tomhet


Ovan fixar Dan punktering i Genarp. Soligt och fint.

Återigen får jag formbeskedet slängt hårt i ansiktet på mig. Idag var jag nära att kliva av och gå uppför en backe. I Skåne. Heja.


Det går inte att missa hemsidans adress.

När det svartnade blev jag matad med nötter och russin. Det hjälpte inte så jag blev itryckt en gel. Den hjälpte inte heller så jag stannade för att köpa en Ritter Sport Marzipan och en banan. De hjälpte inte heller så jag fick låta sällskapet cykla vidare. Med en hastighet på mellan 15 och 20 km/timmen rullade jag hem i motvinden och funderade på i vilket kärl cykeln skulle sopsorteras.



Ber om ursäkt för allt gnäll. Kommer från Örebro...

Det var riktigt trångt på vägarna idag, varenda landsvägscyklist i trakten hade tydligen gett sig ut för att trampa. Sånt får mig alltid på bättre humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar