2010-10-12

Tunnelseende

Om den här bloggen blir långlivad kommer den som följer den så småningom lära sig att jag inte alltid jobbar snabbt. Här är ett första exempel på det: Det var nio dagar sedan jag skrev att jag skulle kolla upp spinningen på Friskis & Svettis, men idag fick jag det gjort. Var tvungen att kolla vad de hade för pedalsystem och om jag skulle behöva köpa nya klossar till mina skor. Det behöver jag eftersom det var SPD...

Nåväl. Små, små steg är också steg. Stora steg har jag dock tagit gällande examensarbetet som jag känner mig mer eller mindre klar med, nästan två veckor före deadline. Nu ska det mycket till för att jag inte ska kunna unna mig lite cykling på dagarna!

Cykelpendlar förbi den här tunnelmålningen två gånger om dagen, och det har inte precis gjort det lättare att prioritera plugg framför träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar