2011-06-28

Fika del Sol



Idag fick jag möjligheten att röra på fläsket tillsammans med Ola och Philip. Jag misstänkte att fläsket skulle få röra på sig ordentligt eftersom jag i normala fall brukar ha svårt att hänga med, och att försöka hänga med utan att vara i form skulle vara överjävligt svårt. De höll mig dock sällskap till Skanör för fika och en bra bit på tillbakavägen innan ryck efter ryck i medvinden trasade sönder mina lår och jag fick släppa. Det känns dock väldigt fint, för nu är jag tillbaka på sadeln igen.

Misslyckades med fotograferingen idag, fick ju bara med ben och cyklar. Fast, det är ju ändå det viktigaste.

3 kommentarer:

  1. Med lite högre profil fixar du det nästa gång.

    SvaraRadera
  2. Jag sitter här och funderar på hur jag ska få högre profil. Pannlyft?

    SvaraRadera
  3. Härligt korta skuggor på den bilden!

    SvaraRadera