2010-10-05

De som inte kan skriva




För tillfället försöker jag slutföra ett examensarbete på lärarutbildningen. Arbetet handlar om yngre elevers föreställningar om förr i tiden och det går för tillfället hur långsamt som helst. Är väldigt nära att vara klar, med god marginal till deadline, och så verkar det ha låst sig totalt... Jösses. Kan inte tänka på annat än att cykla, solen skiner varje dag men efter kl 16 är jag på tok för seg för att ge mig ut. Mycket konstigt, jag hoppas att Gabriella Ekströms bok De som inte vann kan få mig att få ordning och reda på livet på två hjul igen. Hoppas bara att någon av boklådorna jag passerar på väg hem har den...

4 kommentarer:

  1. Hej,

    Jag rekommenderar Cykelcity för ett inköp. Samtliga butiker har boken. Vad gäller boklådor rekommenderar jag Bokus eller Bokias onlinelådor. Eller så beställer du direkt från förlagets hemsida - www.seforlag.se

    God läsning!

    SvaraRadera
  2. Hallå

    Jodå, boken är beställd från förlaget och sisådär 14 dagar efter att boken beställts och betalats har den fortfarande inte kommit. Men jag väntar med spänning. :)

    SvaraRadera
  3. Oooops, sorry där - ledsen för leveransmissen. Vi slipar på rutinerna;)

    SvaraRadera