2011-04-04

Nu kör vi i kort-kort


Christofer och Ola spänner vaderna upp mot Hyby.

Idag drog jag iväg ett meddelande om att jag tänkte cykla ca 30 km efter jobbet. Fler hakade på men distansen tycktes för kort. Två timmar bestämdes istället.

Himlen har varit både klarblå och orkangrå idag så det var lite nervöst om planen på att köra i sommarskrud med armvärmare och knävärmare skulle hålla. Jag satsade allt på ett kort och när jag mötte upp de andra stod Christofer och Ola utan knävärmare och såg lite frusna ut. Henrik begick cykelpremiär för säsongen och hade helgarderat. Min klädsel visade sig vara perfekt för ändamålet förutom den vita tröjan i det nyfallna regnet i Bokskogen...


Christofer på väg mot solen.


Henrik i solen.


Christofer och Ola på väg mot solen.


Vi avslutade rundan vid brofästet.

Hur går det i pulkabackarna i norr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar