2011-03-02

Pyttelite



Tänkte börja med att skriva "Äntligen kom cykeln" men ångrade mig ganska snabbt. Med tanke på att jag beställde cykeln i torsdags och att budet gjorde ett försök att leverera redan igår känns det fel att skriva "äntligen". Jag hann knappt vänta. Två vardagar liksom, vad är det?

Bra jobbat Canyon och UPS. UPS borde dock förse sina bud med mobiltelefon så att de kan slå en signal när mottagaren glömt att lämna portkod...

Det är alldeles för mörkt hemma och fotoutrustningen egentligen för klen för att det ska vara värt att fotografera, men jag kunde inte låta bli.

Den nya väger pyttelite. Bra det, för jag väger efter den här vintern jättemycket.

Kom igen nu våren! Heja heja!

2 kommentarer:

  1. Snygg hojj! Lite bilder kan du dock bjuda på medan jag väntar på min! Vad stod det för lagerstatus när du beställde - omgående?

    SvaraRadera
  2. Tack Larsa. Jag hade ju tänkt att det skulle bli lite bilder på cykeln i det fria, i sitt rätta element men jag har inte hunnit prova den än. Förutom en sväng på vardagsrumsgolvet :)

    SvaraRadera