2010-11-20

Sjukligt beteende?



År: 2010
Månad: 11
Dag: 20
Mentalt tillstånd: otydligt

Jag gillar att planera mitt liv. Ibland planerar jag hela dagar och veckor i detalj. Jag gillar att skriva in punkter i kalendern, det får mig att känna mig tillfreds med livet. De gånger kalendern är tom och jag inte riktigt planerat för att den skulle vara tom brukar jag bli sittandes stirrande in i väggen i väntan på att det ska hända något. För att undvika detta mycket meningslösa tillstånd i vår har jag därför börjat planera mars och april 2011. Jag är dum i huvudet! Ha, jag hann först med att säga det. Jag vet att du tänkte det, men jag sa det först.

Paris - Roubaix går den 10 april 2011. Den 9 april 2011 har jag planerat in en tur från Malmö till Trelleborg och tillbaka. Det blir åtminstone ett varv i velodromen i Trelleborg, som en liten hyllning till avslutningen i Roubaix. Det brukar tydligen vara en del glassplitter i asfaltsvelodromen, så kanske blir det en rolig slangbytarstund också. Funderar på att göra det til något större, att bjuda in till ett lopp. Skulle det vara intressant?


Bild från Pista Malmö.

Det är nästan fem månader till dess. Skönt med lite framförhållning. Vad gör ni i april?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar