2012-05-11

Fredagsfys och arkivmys


Ett blåsigt pass med årets högsta snitthastighet efter dagens Giro-etapp. Tack vare Christofer som lurade ut soffpotatisen. En usel träningsvecka med bristande motivation. Nu ska det bli ordning igen.

Jag nickade till då och då i soffan eftersom Vacchis och Adamssons asgarv över typ ingenting inte var närvarande i sändningen på danska TV2. I och med flytten blev jag av med Eurosport. Inte nog med att jag slår huvudet i väggen när jag vaknar för att jag glömmer bort att rummet inte ser likadant ut som det gamla, nu måste jag dessutom följa resten av säsongen utan V och A. Ett konstigt liv.


Filmarkivet fortsätter att leverera spännande filmer. Om vi tolkar spännande väldigt fritt. Det spännande börjar vid 02:19.

2 kommentarer:

  1. Eurosport Player är din vän.

    SvaraRadera
  2. Men fungerar den nu? Det verkar ju vara slumpat vilket språk det ska visas på. Eller?

    SvaraRadera